Τα προγράμματά μας:

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΡΜΟΥ
Κωδικός Έργου:Τίτλος Σχεδίου:
2019-1-EL01-KA101-062101  Φυσική Αγωγή-Αναψυχή στην Ύπαιθρο και Περιβαλλοντική Ευαισθητοποίηση (ολοκληρώθηκε στις 08/09/2022).
2020-1-DK01-KA229-075133_3 Συντονιστής: Kløvermarkskolen, Denmark.Health and learning environment towards the 21´th century in Europe.
Συντονίστρια & contact person:Λογκιζίδου Κυριακή (ΠΕ11) mail: kaitilogi@yahoo.gr  
Σελίδα Facebook:Erasmus Gymnasio Thermou Aitoloakarnanias

To Γυμνάσιο Θέρμου το 2017, επιστρέφοντας στο ανακαινισμένο κτήριο του, μετά από στέγαση σε containers, λόγω σοβαρών ζημιών που υπέστη από το σεισμό του 2007, θέλησε εκτός από το κτήριο να εκσυγχρονίσει και τις μεθόδους διδασκαλίας του, προσαρμόζοντας τις, στις ιδιαίτερες ανάγκες και δυνατότητες του σχολικού και κοινωνικού-φυσικού περιβάλλοντος.

Έτσι από το 2019, στο Γυμνάσιο Θέρμου, υλοποιούνται δύο προγράμματα Erasmus +, KA101 & KA229, με σκοπό να επιμορφωθούν οι καθηγητές μας αλλά και οι μαθητές μας, να αποκτήσουν εκπαιδευτικές εμπειρίες, οι οποίες θα τους προετοιμάσουν για τη σύγχρονη ευρωπαϊκή πραγματικότητα.

 Με βασικό άξονα την παιδαγωγική προσέγγιση «outdoor education», εύκολα εφαρμόσιμη στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής (αλλά και στα υπόλοιπα μαθήματα με διαφορετικούς στόχους), θα προσπαθήσουμε να αυξήσουμε τη συμμετοχή των παιδιών στην γυμναστική, και κυρίως να εδραιώσουμε δια βίου συνήθειες άσκησης και αναψυχής στο άμεσο φυσικό τους περιβάλλον

Τα προγράμματα αγωγής υπαίθρου επιδιώκουν την παραμονή, τη δραστηριοποίηση, τη διαπαιδαγώγηση των μαθητών σε υπαίθριο ανοικτό χώρο, με στόχο την κινητική τους ενεργοποίηση και την ανάπτυξη του ενδιαφέροντος για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.

Στη συνέχεια το 2020 αξιοποιώντας την πλατφόρμα e-twinning, επικοινωνήσαμε και τελικά συνεργαστήκαμε με το Γυμνάσιο-Λύκειο Klovermarkskolen, από το Haderslev της Δανίας (έδρα του Schools for Health in Europe, She Network, με το οποίο επιθυμούσαμε επικοινωνία και συνεργασία για τους στόχους του ΚΑ101 προγράμματός μας). Πρόκειται για ένα σχολείο που εκπονεί προγράμματα για τη δημιουργία συνθηκών υγείας και ευεξίας στην ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πραγματικότητα του 21 αιώνα.

Θέλησαν να γίνουν κοινωνοί των δράσεων και αποτελεσμάτων, των δεξιοτήτων και γνώσεων που αποκτήθηκαν από το ΚΑ101 πρόγραμμά μας, και μαζί με τα άλλα συνεργαζόμενα σχολεία, να προσφέρουν τις δικές τους γνώσεις και εμπειρίες στο νέο πρόγραμμα συνεργασίας ΚΑ229.

Οφέλη από το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus + ΚΑ101 & ΚΑ229.

  • 1. Αναβάθμιση των διδακτικών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών 
  • 2. Αύξηση της συμμετοχής των μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία του σχολείου.
  • 3. Ενίσχυση των προγραμμάτων που ήδη πραγματοποιούνται στο σχολείο μας, βελτίωση της διατροφής και την ταυτόχρονη αύξηση της φυσικής τους δραστηριότητας. 
  • 4. Δημιουργία και νέων εμπνευσμένων από τους Ευρωπαίους εταίρους μας.
  • 5. Συμμετοχή και σε άλλα ευρωπαϊκά προγράμματα όπως Erasmus + KA229 και συνεργασία σε νέους φορείς και άλλα σχολεία μέσω e-twinning.
  • 6.Αύξηση της συμμετοχής στη μαθησιακή διαδικασία και της δημιουργικότητας των μαθητών μας, μέσω των νέων αυτών μεθόδων.
  • 7. Συνολική αναβάθμιση του σχολικού αλλά και κοινωνικού περιβάλλοντος του Θέρμου μέσω της διάχυσης των εμπειριών μας σε όλα τα επίπεδα.

Η άσκηση και αναψυχή στη φύση, ως ιδέα αλλά και ο τρόπος που θα υλοποιηθεί από το σχολείο μας, θα συμβάλλει στο να δημιουργήσει ο δήμος Θέρμου αλλά και άλλοι δημόσιοι φορείς ή ιδιώτες, ένα κέντρο στην περιοχή μας που θα μπορούν να το επισκέπτονται όσοι αγαπούν την υπαίθρια άσκηση  και την περιήγηση στη φύση.

Η περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση θα συμβάλλει στην προστασία του φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής, εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο, τη βασική προϋπόθεση για αειφόρο ανάπτυξη τέτοιων πρωτοβουλιών. Ακούγεται φιλόδοξο, αλλά θα γίνει μια αρχή σε νέα παιδιά, μαθητές των σχολείων μας να εμπνευστούν και να ασχοληθούν επαγγελματικά με αυτό το είδος τουρισμού. Το σχέδιο μας λοιπόν αν και ξεκινά και εφαρμόζεται στην σχολική μας κοινότητα, στοχεύει να συμβάλλει στην ανάπτυξη του τόπου μας, στο βαθμό που του επιτρέπουν και οι γενικότερες κοινωνικοπολιτικές συνθήκες.

Το Γυμνάσιο Θέρμου μαζί με τη δημοτική αρχή και τοπικούς φορείς, γονείς και εθελοντές θα αναδείξουμε τις δυνατότητες εξέλιξης της ημιορεινής μας περιοχής, σε ένα από τα ομορφότερα κέντρα άσκησης και αναψυχής στη φύση στη χώρα μας.

Η συντονίστρια των προγραμμάτων Erasmus +,

Λογκιζίδου Κυριακή

Το Γυμνάσιο Θέρμου παρευρέθηκε στην Ημερίδα που διοργάνωσε το Αρσάκειο Λύκειο Πατρών και το ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας σε συνεργασία με την προωθήτρια Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της ΠΔΕ Δυτικής Ελλάδα, κυρία Σαρλή Ελένη, με θέμα: «Ευρωπαϊκά Προγράμματα Erasmus+: Καινοτομία – Ευρωπαϊκή Διάσταση στην Εκπαίδευση». Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 13 Μαΐου 2022 στην Εστία Επιστημών Πάτρας με τη συμμετοχή σχολείων της περιφέρειας της Δυτικής Ελλάδας, Τμημάτων του Πανεπιστημίου Πατρών και με μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας που θα ήθελαν να ενημερωθούν σχετικά.

Στην ημερίδα παρουσιάσαμε τα δύο προγράμματα Erasmus+ του σχολείου μας:KA101, Outdoor physical education – environmental sensitization και KA229, Health and learning environment towards the 21´th century in Europe. Προσπαθήσαμε να αναδείξουμε:1. Τα οφέλη της εκπαιδευτικής αλλά και τοπικής κοινότητας, από τη συμμετοχή σε προγράμματα Erasmus+.2. Να μοιραστούμε εμπειρίες και προτάσεις με συναδέλφους από άλλα σχολεία που πραγματοποιούν ευρωπαϊκά προγράμματα.3. Να γνωστοποιήσουμε τα αποτελέσματα των προγραμμάτων μας στην εκπαιδευτική κοινότητα.4. Να ενημερωθούμε για οτιδήποτε νέο υλοποιείται ή πρόκειται να υλοποιηθεί στο πλαίσιο των προγραμμάτων Erasmus+.

Το Γυμνάσιο Θέρμου, την Παρασκευή 13/05, συμμετείχε στην Ημερίδα, που διοργάνωσε το Αρσάκειο Λύκειο Πατρών και το ΠΕ.ΚΕ.Σ. Δυτικής Ελλάδας, σε συνεργασία με την προωθήτρια Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων της Περιφερειακής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας. Στο πλαίσιο διάχυσης των αποτελεσμάτων των σχεδίων:

2019-1-EL01-KA101-062101 “Outdoor physical education – Environmental sensitization”

KA 226Health and learning environment towards the 21´th century in Europe”.

θα παρουσιάσουμε τις δράσεις αλλά και τα οφέλη των προγραμμάτων, για τους μαθητές και καθηγητές του σχολείου μας.

2η Μετακίνηση με Μαθητές στη Reinosa της Ισπανίας.

Γυμνάσιο Θέρμου “Health and Learning Environment towards the 21st Century in Europe”.

Μια απίθανη μέρα (6/05/2022) με Surfing και πολλά παιχνίδια στην παραλία του Santader της Ισπανίας.

Μια ακόμη υπέροχη μέρα στην Ισπανία. Ακολουθήσαμε μια διαδρομή 20 χιλιομέτρων με mountain bikes, και πολλά και όμορφα διαλείμματα σε γραφικά και ιστορικά σημεία της περιοχής.

Το ταξίδι μας στην Ρεϊνοσα της Ισπανίας είναι γεμάτο δραστηριότητες στη φύση, εκπαιδευτικές επισκέψεις και διασκεδαστικά παιχνίδια. Οι συνεργάτες μας από το σχολείο της Ρεϊνοσα, μας έχουν ετοιμάσει ένα εκπληκτικό πρόγραμμα, που υπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο το νόημα του προγράμματος που υλοποιούμε.”Health and Learning Environment towards the 20th century in Europe”.

Δράσεις στο πλαίσιο των προγραμμάτων Erasmus +.

Μια ηλιόλουστη μέρα πήραμε τα ποδήλατα με τους μαθητές της Γ’ γυμνασίου και κάναμε τη διαδρομή Θέρμο – Πετροχώρι. Κάναμε στάση στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Πετροχωρίου με τους κύριους Ασημάκη Μιχάλη, αστυνόμο, και Πέτρο Δούκα, διοικητή του Α. Τ Θέρμου, που ενημέρωσαν τους μαθητές μας για τους κανόνες οδικής ασφάλειας αλλά και την αναγκαιότητα της χρήσης κράνους σε όλα τα δίκυκλα. Επίσης τους ευχαριστούμε θερμά που συνόδευαν τους μαθητές σε όλη τη διαδρομή για την προστασία τους στον επαρχιακό δρόμο και κυρίως για τις παρατηρήσεις-οδηγίες που έδωσαν στους μαθητές μας, για τον τρόπο που οδηγούσαν.Τα παιδιά που κάνουν καθημερινά ποδήλατο είναι αυτά που διατρέχουν τον υψηλότερο κίνδυνο ατυχήματος. Το κεφάλι είναι το σημείο του σώματος που τραυματίζεται συχνότερα, αφού σχεδόν κανένας ανήλικος ποδηλάτης στην χώρα μας δεν φοράει κράνος.Σύμφωνα με αποτελέσματα συστηματικής βιβλιογραφικής ανασκόπησης, τα είδη των συχνότερων τραυματισμών που ελοχεύουν και μπορούν να προληφθούν σε εξαιρετικά μεγάλο ποσοστό με τη χρήση ποδηλατικού κράνους είναι:

Ελαφροί τραυματισμοί στο κεφάλι κατά 48%

 Σοβαροί τραυματισμοί στο κεφάλι κατά 60%

 Κακώσεις εγκεφάλου κατά 53% Τραυματισμοί προσώπου κατά 23%

 Συνολικό ποσοστό θανάτων ή σοβαρά τραυματισμένων ποδηλατών κατά 34%Άσκηση και πολύτιμη ενημέρωση για θέματα που αφορούν άμεσα τους εφήβους μαθητές μας.

1η Μετακίνηση με Μαθητές στο Hadelsven της Δανίας.

08/12/2021

Η πρώτη κινητικότητα των μαθητών μας στο σχολείο Klovermskolen της Δανίας ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία. Αρκετοί από τους μαθητές μας ταξίδεψαν για πρώτη φορά στο εξωτερικό και φιλοξενήθηκαν από οικογένειες στις οποίες από την πρώτη μέρα ένιωσαν σαν το σπίτι τους. Όλοι οι μαθητές έγιναν ενεργά μέλη μιας δραστήριας ομάδας, που στοχεύει στην διαμόρφωση ενός σχολικού αλλά και ευρύτερα κοινωνικού περιβάλλοντος που προωθεί την υγεία των νέων ανθρώπων. Με ένα πρόγραμμα δραστηριοτήτων, εντός και εκτός σχολείου, μάθαμε πως αντιλαμβάνονται οι Δανοί συνεργάτες μας τη συμβολή της καθημερινής άσκησης και γενικότερα ενός φυσικά δραστήριου τρόπου ζωής στη σωματική και ψυχική υγεία των νέων.

Τέτοιες εμπειρίες, μακριά από τα σπίτια και την πόλη μας, μετατρέπουν τους μαθητές μας σε υπεύθυνους συνταξιδιώτες, ευγενικούς φιλοξενούμενους, ενεργούς μαθητές με σεβασμό στους κανόνες ενός προγράμματος και συνέπεια στις καινούργιες τους υποχρεώσεις. Θα χαρούμε ιδιαίτερα να μοιραστούμε τις εμπειρίες μας με περισσότερα μέλη των σχολικών κοινοτήτων και με φορείς της τοπικής κοινωνίας, στο πλαίσιο διάχυσης των αποτελεσμάτων του προγράμματος μας.

«Ημέρες Erasmus 2021» 14, 15 και 16 Οκτωβρίου 2021.

Σήμερα κατά τη διάρκεια του σχολικού μας περιπάτου, η ομάδα Erasmus Plus των μαθητών μας περπάτησε και μάζεψε φρούτα εποχής από τους κήπους των κατοικιών του Θέρμου, που με ιδιαίτερη χαρά προσέφεραν στους μαθητές μας. Μιλήσαμε για την υψηλή διατροφική αξία των φρούτων εποχής, και την ανάγκη της καλλιέργειας και κατανάλωσης τοπικών και εποχιακών προϊόντων. Στόχοι της σημερινής μας δράσης:α. Να ευαισθητοποιηθούν και να μάθουν για τα προϊόντα που παράγονται στην περιοχή, από τα ιστορικά χρόνια μέχρι και σήμερα.β. Να ενημερωθούν για τις ιδιαίτερες διαδικασίες παραγωγής τους.γ. Να τοποθετηθούν θετικά ως προς την προστασία του περιβάλλοντος, προσβλέποντας στην αειφόρο ανάπτυξή του τόπου μας.δ. Να συνδέσουν την κατανάλωση τοπικών και ποιοτικών προϊόντων με την υγεία και τη μακροζωία.Τέλος πλύναμε τα φρούτα μας στην κρήνη του αρχαιολογικού χώρου Θέρμου που είχε κατασκευαστεί επάνω σε φυσική πηγή, και εξακολουθεί και σήμερα να αναβλύζει στην ίδια θέση.

Erasmus Days 2020

Το Γυμνάσιο Θέρμου στο πλαίσιο των Erasmus Days 2020, μοιράζεται με τα υπόλοιπα σχολεία της Ευρώπης τις εμπειρίες από το πρόγραμμα „Health and learning environment towards the 21st century in Europe” Erasmus+ KA229.

10/10/2022

Μια υπέροχη και δημιουργική εβδομάδα στο Klovermskolen στο Haderslev της Δανίας, μόλις τελείωσε. Η οργάνωση ενός φιλόδοξου προγράμματος συνεργασίας τεσσάρων ευρωπαϊκών σχολείων μόλις ξεκίνησε.

Ακόμα μια φορά εντυπωσιαστήκαμε από τις υποδομές των δημοσίων σχολείων και γενικότερα τις συνθήκες που επιτρέπουν στους καθηγητών να κάνουν απρόσκοπτα το διδακτικό-παιδαγωγικό τους έργο.

Γνωρίσαμε το πρωτοποριακό και καθημερινό πρόγραμμα σωματικής άσκησης SUUS, στο σχολείο Klovermarkskolen.

Ένα ταξίδι καθηγητών και μαθητών του Γυμνασίου Θέρμου ξεκινά σε τέσσερις χώρες της Ευρώπης.Health and learning environment towards the 21´th century in Europe.

7/10/2021

Σήμερα στο Haderslev της Δανίας στα πλαίσιο του προγράμματος, είχαμε τη χαρά να γνωρίσουμε και να συζητήσουμε από κοντά με τον καθηγητή και συντονιστή του προγράμματος Schools for Health in Europe Network, Børge Koch, Head of Research Centre for Health Promotion Organisation: University College South Denmark.

Ήταν ένας από τους βασικούς στόχους μας, μιας και με ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρακολουθούσαμε τις προτάσεις αυτού του οργανισμού, για την εφαρμογή προγραμμάτων άσκησης και διατροφής στα σχολεία. Το σχολείο μας πια, απέκτησε έναν πολύτιμο συνεργάτη, έτοιμο να μοιραστεί μαζί μας καινοτόμες προτάσεις, αποτέλεσμα έρευνας των πανεπιστημίων της Δανίας. Εμείς με τη σειρά μας, θα δίνουμε ανατροφοδότηση για τα αποτελέσματα των προγραμμάτων και ευελπιστούμε νέες προτάσεις, για τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης και γενικότερα της υγείας των μαθητών μας.

Culemborg της Ολλανδίας

Πρόγραμμα ΚΑ101, JOb Shadowing, Φυσική Αγωγή-Αναψυχή στην Ύπαιθρο και Περιβαλλοντική Ευαισθητοποίηση .

Επιστρέφοντας από το Culemborg της Ολλανδίας, ολοκληρώνεται τυπικά η επιμόρφωση καθηγητών του ενός προγράμματος Erasmus+ ΚΑ101, του σχολείου μας. Με γεμάτες αποσκευές από εικόνες και γνώσεις, αρχίζει μια νέα σχολική χρονιά που ελπίζουμε να κυλήσει ομαλά και με απλούς τρόπους να συμβάλλουμε αποτελεσματικά στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των παιδιών μας, στην αύξηση της καθημερινής φυσικής τους δραστηριότητας με παράλληλη βελτίωση των διατροφικών τους συνηθειών. Αναζητήσαμε και βρήκαμε σχολεία που αγαπούν το περιβάλλον, σέβονται τους δημόσιους και κοινόχρηστους χώρους της πόλης τους, διδάσκουν και διδάσκονται από το όμορφο περιβάλλον που τους περιτριγυρίζει. Σε αυτή τη σχολική μονάδα παρακολουθήσαμε υποδειγματικά μαθήματα με τη μέθοδο Outdoor Education, σε αρκετά διδακτικά αντικείμενα, και ανταλλάξαμε απόψεις.

Μια νέα σχολική χρονιά ξεκινά και ελπίζουμε με τις δράσεις μας να γίνουμε μαθητές, καθηγητές και τοπική κοινωνία, λίγο καλύτεροι.

Παγκόσμια μέρα περιβάλλοντος :

Οι μαθητές του Γυμνασίου μας, είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για τα δάση και τη φύση με τους υπεύθυνους από το ΚΠΕ Θέρμου, κύριο Αγγελόπουλο και κύριο Λιανό. Με πυξίδα την αγάπη μας για το περιβάλλον, τη νέα σχολική χρονιά θα οργανώσουμε περισσότερες δράσεις για την άσκηση και αναψυχή στη φύση, για τη προστασία του περιβάλλοντος και τη γνωριμία με τις φυσικές ομορφιές του τόπου μας. Όλα αυτά με τη συνδρομή του ΚΠΕ Θέρμου αλλά και όλων των συλλόγων, αθλητικών και πολιτιστικών, που μπορούν να προσφέρουν πολύτιμες εμπειρίες στους μαθητές του σχολείου μας.

7ης Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού

Σήμερα κατά τη διάρκεια της 7ης Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, το τμήμα της Γ’ τάξης του σχολείου μας, “απάντησε” στην πρόκληση των υπολοίπων ευρωπαϊκών σχολείων-εταίρων μας στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus+ και τρέξαμε στην ύπαιθρο 2 km. Μακριά από την πολυκοσμία, δυστυχώς μόνο με τους μαθητές ενός τμήματος και τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα, τρέξαμε 2km και περπατήσαμε. Συζητήσαμε για το πώς η άσκηση, η αναψυχή στη φύση και η προστασία του περιβάλλοντος είναι το αποτελεσματικότερο φάρμακο για τις περισσότερες “ασθένειες” της εποχής μας.

Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την έγκριση νέου προγράμματος ΚΑ226 για το Γυμνάσιο μας, με θέμα:

Health and learning environment towards the 21´th century in Europe”.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, θα αποτελέσει δημιουργική συνέχεια του προηγούμενου ΚΑ101 προγράμματος με τίτλο:

Outdoor Education and enviromental sensitisation, μιας και μαθητές και καθηγητές θα μοιραστούν τα οφέλη της άσκησης και αναψυχής στη φύση με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους εταίρους μας.

Οι δραστηριότητες του προγράμματος μας θα ξαναρχίσουν με το άνοιγμα των σχολείων και θα συνεχιστούν και την επόμενη σχολική χρονιά…..Οι μαθητές, η δυνατή ομάδα σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, θα συμμετάσχουν ακόμα πιο δυναμικά στις προγραμματισμένες μας δράσεις με στόχο την άσκηση και την αναψυχή στη φύση. Με αυτό τον τρόπο συμβάλουμε στο να εδραιώσουν συνήθειες άσκησης και γενικότερα έναν υγιεινό τρόπο ζωής, που θα μειώσει σημαντικά τις πιθανότητες να ανήκουν στο μέλλον στις λεγόμενες “ευπαθείς ομάδες”.

Μέχρι τότε προσοχή, υπομονή και αισιοδοξία…

Διαδρομή 5 χιλιομέτρων στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Ευχαριστούμε θερμά τα μέλη της Λέσχης Μεικτού Αθλητισμού Θέρμου, τους κύριους Κουρκούτα Γιώργο και Μιχαλόπουλο Γιάννη, για τη συνοδεία και καθοδήγηση σε αυτή την όμορφη πεζοπορία μας στο Κουρή Θέρμου.

Το γυμνάσιο Θέρμου στο πλαισίου του ευρωπαϊκού προγράμματος ξεκινά συνεργασία με φορείς και συλλόγους της πόλης για αρτιότερα οργανωμένες δράσεις και διάχυση των εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον του Θέρμου. Η συνέχεια αναμένεται συναρπαστική…..

Σήμερα 17/12/2019, το μάθημα της Φυσικής Αγωγής, διανύσαμε με γρήγορη πεζοπορία 4,5 k.m. στο δασύλλιο Κουρή στο Θέρμο. Στις κατηφόρες αλλά και στις ανηφόρες, στα μονοπάτια και στα ομαδικά παιχνίδια με θέμα το περιβάλλον, οι μαθητές συμμετείχαν όλοι με τον ίδιο ενθουσιασμό και διάθεση.

Στο τέλος επιστρέψαμε σχολείο….οι καθηγητές τελευταίοι και οι μαθητές καταϊδρωμένοι..

Physical education in nature….

Παρακολούθηση σεμιναρίου στην Κύπρο με θέμα: “Enviromental and Outdoor Education in Non-formal Settings”

Λάρνακα 10-15/11/2019

Outdoor education στην Άμμο Καμπούρη.

Προστασία Περιβάλλοντος, παιχνίδια προσανατολισμού, εξερεύνηση του χώρου και διασκεδαστικές δραστηριότητες για την καλλιέργεια της φαντασίας και της δημιουργικότητας των μαθητών.

Επίσκεψη στο ΚΠΕ Ακρωτηρίου.

Σήμερα περάσαμε μια άκρως δημιουργική και ευχάριστη μέρα στο Περιβαλλοντικό Κέντρο Ακρωτηρίου στην Κύπρο. Ευχαριστούμε θερμά τον Βαρνάβα Μιχαήλ για την εγκάρδια υποδοχή και την άκρως ενδιαφέρουσα ξενάγηση.

Το Γυμνάσιο Θέρμου ενημερώνει ότι θα υλοποιήσει και φέτος Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ101 Σχολικής Εκπαίδευσης με χρηματοδότηση, κατόπιν αξιολόγησης, από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών.

Το σχολείο μας, το Γυμνάσιο Θέρμου, τη φετινή σχολική χρονιά 2019-2020, θα υλοποιήσει Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus + KA101 Σχολικής Εκπαίδευσης. Τίτλος του σχεδίου μας είναι “Φυσική Αγωγή-Αναψυχή στην Ύπαιθρο και Περιβαλλοντική Ευαισθητοποίηση ” και η χρηματοδότηση, κατόπιν αξιολόγησης, θα γίνει από το ΙΚΥ.

Οι δραστηριότητες που περιλαμβάνει το σχέδιο στοχεύουν στην κάλυψη αναγκών του σχολείου μας, όπως:

α)ανάγκη για βελτίωση της ποιότητας διδασκαλίας και
β)ανάγκη διεθνοποίησης.

Πιστεύουμε ότι θα έχει τον αναμενόμενο αντίκτυπο στους μαθητές και στο υπόλοιπο προσωπικό και την ομαλή ενσωμάτωση όλων των αποκτηθέντων εμπειριών-γνώσεων, τόσο στη σχολική κοινότητα όσο και στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο της περιοχής μας.

Είναι η πρώτη φορά που το Γυμνάσιο Θέρμου παίρνει την πρωτοβουλία να συμμετάσχει σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα. Φιλοδοξούμε να αποκτήσουμε Ευρωπαϊκό Προσανατολισμό και να εκσυγχρονίσουμε τις μεθόδους διδασκαλίες μας, προσαρμόζοντας αυτές στις ιδιαίτερες ανάγκες και δυνατότητες του σχολικού αλλά και κοινωνικού-φυσικού περιβάλλοντος. Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών μας θα συμβάλλει στην αξιοποίηση των ευκαιριών που η ίδια περιοχή προσφέρει, για την ανάπτυξη πρωτοποριακών προγραμμάτων φυσικής άσκησης και αναψυχής, με την ταυτόχρονη περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των μαθητών και καθηγητών.

Ο Διευθυντής
Καραγεώργος Απόστολος

Η συντονίστρια του Προγράμματος
Λογκιζίδου Κυριακή